tisdag 6 september 2016

Scandinavian Cakeshow 2016

I helgen var det Scandinavian Cakeshow och eftersom jag vann folkets röst på förra utställningen fick jag inte vara med och tävla i år. Min vinnartårta var däremot med på Table of Honour. Jag fick även göra i princip hur många tårtor jag ville till detta bord, jag fick dock alldeles för fria händer och jag kände ingen inspiration så det blev aldrig någon extra tårta. Lite synd att det blev så, men har haft lite tid just nu.
Här är några bilder från mässan, framför allt på de tävlingsbidrag som jag tyckte stack ut lite.

Här är några bidrag från kategorin "Sweet 16". Tårtan längst upp till vänster vann både juryn och folkets röst.
Vinnare i kategorin "Höstbröllopstårtor" är den uppe till vänster. Mina favoriter är de två till höger..

Vinnarbordet i kategorin "Sweet Table - Baby Shower" var den längst upp till vänster. Mina favoriter var de två till höger.

Lite detaljbilder från den här kategorin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar