fredag 7 februari 2014

Scandinavian Cake Show 2014- Tävlingsbidrag motivtårtskategorin

Här är bidragen i motivtårtskategorin som hade temat "My Valentine". Jag gjorde inget bidrag till denna kategori eftersom jag ville satsa helhjärtat på bröllopstårtan. Tänkte att jag kunde anmäla mig sent om det visade sig att jag fick tid över, men det gjorde det naturligtvis inte.

Jag har tyvärr inte koll på andra och tredjepristagarna i folkets röst i skrivande stund, men kommer redigera in det så fort jag får veta vilka bidrag det var.

 Vinnare av folkets röst

Juryns vinnare

En av mina två favoriter och den som fick min röst till slut

Den andra tårtan jag gillade. Målningarna på kanten var väldigt söta




Det var visst en tårta till som jag missade i bakgrunden ser jag nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar